Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Τερατάκια τσέπης και διεφθαρμενοι...





Στα τριάντα σου δεν κρατιόσουνα για άνετος μου περνιόσουνα
τώρα στα σαρανταπέντε πατριάρχης το 'χεις δει

Ούτε ειλικρινής ούτε ανθρωπιστής σαν ξοφλημένος αγωνιστής
που φοβάται το παιχνίδι και το παίζει δικαστής

Τερατάκι της τσέπης
καθρεφτάκι της λύπης
κάποτε ήμουνα χίπις
και φρικιό και αντιεξουσιαστής

Τι καρνάβαλος τι κανίβαλος εγώ ο δικός σου αντίλαλος
πως θα γίνω σχεδιάζεις μα απ' τη μύτη θα σου βγει

Πού το πάω εγώ τι ζητάς εσύ αν δεις σωστά την απόσταση
δεν θα έχεις στο τσεπάκι έτοιμη τη συνταγή


Μα τι λες ρε μεγάλε
πόσο μου 'μοιασες σ' όλα
παικταρά παρ' τα μου όλα
άσε κάτι για τον ψυχαναλυτή

Γι' αυτό μη μιλάς και μη μου κολλάς για να το παίζεις χαζομπαμπάς
αν ζητάς κολλητιλίκια μάθε να μη μου τη σπας

Στα τριάντα σου δεν κρατιόσουνα για άνετος μου περνιόσουνα
τώρα στα σαρανταπέντε πατριάρχης το 'χεις δει

Συμφωνήσαμε και πατσίσαμε κι αφού κι οι δυο την πατήσαμε
συνεχίζουμε με κόντρες μια σχέση τρυφερή

Και αφού κανείς δεν ευθύνεται αυξάνεται και πληθύνεται
του ανθρώπου η συμμορία ζούγκλα οικογενειακή

Συμφωνήσαμε και πατσίσαμε κι αφού κι οι δυο την πατήσαμε
συνεχίζουμε με κόντρες μια σχέση τρυφερή

Και αφού κανείς δεν ευθύνεται αυξάνεται και πληθύνεται
του ανθρώπου η συμμορία ζούγκλα οικογενειακή 




Διαχειριστης: Το παραπανω ειναι ενας Χρησμος...σε γενικο επιπεδο ετσι ειναι...

θα προσπαθησω να το αναλυσω...φιλοσοφικα... 



το θεμα ειναι η διαφθορα...το ειπε ο Γεωργιος Παπανδρεου..κυβερναω ενα διεφθαρμενο κρατος..και το εβγαλαν τρελο...ειχα μια περιπετεια....και ειδα την διαφθορα σε ολο το μεγαλειο της...καποιοι χωροφυλακες...και οχι μονον..το εχουν δει πατριαρχες και οτι οι πολιτες ειναι φανταροι σε στρατοπεδο...αν ειναι δυνατον...



εχει και εναν διεφθαρμενο καλογερο του ου μοιχευσει στην Συρο..που το εχει δει Προεδρος..της διαφθορας...το παραξενο ειναι οτι δεν το βλεπει ..σαν πατριαρχης που ειναι ποιο λογικο..αλλα οταν μιλαμε για τρελα..που δεν παει στα βουνα αλλα στον καλογερο..

δεν θα το αναλυσω αλλο γιατι θα παει πολυ..αλλα θα τελειωσω ετσι..

του ανθρωπου η συμμορια ζουγκλα οικογενειακη..

θα το καταλαβουν αυτοι που πρεπει...και οτι δεν αλλαζω..και απο τι να γλυτωσω...ελεος...δεν παμε καλα...και καποιοι θελουν ψυχιατρο...



...η...αλλαζουμε ...η...βουλιαζουμε...αλλη λυση δεν υπαρχει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου